Bedrifter listet

Mitt firma har fått ris eller ros og jeg ønsker kommentere

Alle firmaer som kan bevise at de har tilhørighet til en profil kan kreve tilgang til denne. Normalt vil det holde at du sender oss en e-post fra din bedrifts domenenavn.

Vi ber deg om at du følger denne fremgangsmåten:

  • Finn din profil
  • Klikk "Krev eierskap"
  • Vent så på svar

Innen 1-2 dager vil du normalt få innvilget tilgang hvis du svarer på en e-post som kommer fra oss. Hvis du ikke hører noe, vennligst ta kontakt igjen etter å ha dobbeltsjekket spamfilteret deres.


Kommentar omtaler ønskes fjernes

I utgangspunktet er det ganske stor takhøyde for kritikk hos oss og vi forventer også at våre bedrifter aksepterer dette. Det vil alltid være noen som er misfornøyd. Opplever du for eksempel at det som virker som en og samme person ytrer seg negativt, så har vi mulighet for å forsikre oss om at ytrer er seriøs - vi vil imidlertid aldri avsløre vedkommende om vi så hadde mulighet til det via f.eks. epostadresse eller IP-spor. Vi vil imidlertid i noen tilfeller ta kontakt med vedkommende for å forsikre oss om at ytringen er noe man står inne for. Er vi i tvil, så vil vi fjerne oppføringen.


Bedrift ønskes fjernes / blokkeres

Noen bedrifter kan ønske å ikke være listet her. I utgangspunktet sletter vi ikke ytringer, med mindre de er rettet mot enkeltpersoner eller lager veldig stemning. Fokuset vårt er å stemme FREM de bedriftene som gjør det bra og vi vil såklart fronte disse først.


INFORMASJON

Hva er StemFrem.no?

Et uavhengig og åpent miljø for å skryte uhemmet av god service og tjenester.

Sharing IS caring

Ved å fortelle andre om dine gode og dårlige opplevelser gjør vi sammen bedriftene og tjenestene bedre.

Hva brukes min omtale til?

Vi lister de på vårt nettsted og de beste bedriftene får vist seg frem. De får også bedre ranking på Internett.

Sensurerer dere?

Ved ekstremt ureflekterte og negative karakteristikker som ikke tjener noen kan vi måtte avvise omtaler. Skriv derfor balansert og prøv å se om du kan finne noe positivt. Det vil øke sannsynligheten for å bli hørt både av andre forbrukere og bedriften/tjenesten selv.